tisdag 17 mars 2009

bergen dag tolv



välkommen till bergen, jonathan. i natt haglade, blåste och åskade det. så vi har inte sovit alls bra. sedan gick vi opp sex för att möta jonathan vid tågstationen. dagen bjöd på bra väder dock. vi åkte till ikea eftersom jonathan behövde täcke och kudde och lite. vi köpte också grejer. två kuddar, eftersom de norska vi fick inte alls var sköna, en fruktskål, två djupa tallrikar, en matta att ställa skorna på, en liten växt, en vas och en handduk. och så tog jag en mjukglass för den är skitgod på ikea. så nu har vi sett åsane som orådet där ikea ligger. annars har inte mycket hänt idag. jag vill ha jobb.

om en stund ska vi ut och ta en öl och lyssna på något band med de jonathan hyr lägenheten av. ska väl bli mysigt.

önskar att jag och hannes kunde fira våran tvåårsdag hemma i sverige istället, så vi kunde äta på restaurang och gå på bio.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah baby då :) Jag vet inte om jag ska säga det här.. men här skiner solen, himmelen är ljusblå, fåglarna kvittrar och folk börjar sätta pensér på trappan lr hur det nu stavas. tror att ja ska pallra mig in till stan och klippa håret idag, bort med vintertopparna och fråm med vårtopparna liksom. MM så får det nog bli. MISS U