lördag 21 mars 2009

bergen dag sexton

känns som att det var igår jag skrev bergen dag sex. nu har vi lagt dit ett ton. nu börjar vi väl känna oss hemma här antar jag. eller det kommer jag nog aldrig göra. men vi kan centrum rätt bra och så.
idag har vi promenerat och hängt i rummet som vanligt. carro har äntligen kirrat skype. det är dagens plus.
vi har fått teve nu förresten, det har jag glömt att nämna. vi har sjutton kanaler, varav tre av dem är svt1, svt2 och tv4. det är grejer det. vi har kollat på robinsson och just nu är det star wars som gäller. för er som inte har sett star wars filmerna kan jag göra det kort för er: darth vader är lukes pappa. hehe.
idag mötte jag den första bekanta här i bergen, nämligen emelie, marcus kompis. det var kul att träffa en svensk att prata med.
för övrigt saknar jag morfar såklart. och alla andra där hemma. jag vet att jag är lite av en bölare, men jag kan inte hjälpa det.
ser fram emot måndag för då börjar jag jobba. hoppas jag får jobba mycket..
carro skickade en bild till mig idag, på mig och joelle. det är fortfarande obegripligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skype är nog årets stora feta plus! :D <3

vego sa...

Usch :/ Fan vad många dåliga nyheter du har fått på så kort tid... Hoppas allt ordnar sig med din morfar och så...
Saknar Joëlle...