tisdag 24 mars 2009

bergen dag nitton

idag öppnade jag och tonje, precis som igår. och sen frågade sverre (ställföreträdande) om jag ville testa att jobba kväll ikväll, från halv sju till kvart över tolv. skitbra ju. fast lite jobbigt, har inte sovit så mycket i natt. plus att jag öppnar imorn också.
hannes och jonathan var tydligen på blåmannen idag, bakom flöyen. kolla hannes blogg för bilder lite senare.
mamma och pappa var på bob dylan igår. de köpte ju biljetterna av hannes som hade tänkt att han och jag skulle gå först. men tydligen var det ingen bra konsert, mamma sa att han var en riktig diva. lär ju stämma. men ändå.
morfar ligger fortfarande på sjukhus, han har fått en till propp. jag vill vara hemma och hälsa på han. det känns verkligen inte bra att vara 100 mil ifrån han.
later.

Inga kommentarer: