onsdag 4 mars 2009

adios la suede eller nåt

idag var det avskedspuss med stampe. han får inte dö medans vi är borta :c sen var det avskedskram med mormor och morfar om morbror. mormor grät och jag också. igår sa vi hejdå till pappa. vi grät både han och jag. sedan ringde han förut idag.
"hej, ni har inte ångrat er än?"
"ne tyvärr"
"okey. ha det så bra.. pusshej."
sen var det avskedskram med mamma idag, när hon var på jobbet. ja vi grät vi med. sen var det avskedsfika och födelsedagsfirande med carro, sanna och isa på bagarstugan. jag fick massa fint och jag kommer sakna dem :c sedan sa vi hejdå till gabbe och cornelia och betty. betty var skitsöt (deras nya hund). kommer ju självklart sakna dem också! och betty kommer vara stor nästa gång vi ser henne. sedan var det bowling med tina, jocke, john, abbe och emanuel. det var skoj men jag sög brutalt. kommer sakna dem med. kommer ju kännas ensamt i bergen. fast vi lär väl känna nytt folk där med förhoppningsvis. va.
kommer sakna alla. vi får väl se hur länge vi blir borta.
ni får följa våra bloggar. datorn är nerpackad.
later

2 kommentarer:

Anonym sa...

och så gråter vi lite till dååå <33333

Tinalinatiny sa...

Åhå, ha det toppen & hoppas att ni får jobb & så.
Sen vill vi såklart ha ett besök i sommar, okej?! ;)