onsdag 20 maj 2009

bergen dag sjuttiosex forts.



fasen för små fingrar. ibland.
idag använde jag mina fina lediga första timmar på dagen till att gå en snabbis på stan. lämnade tillbaka en skitrosa, alltså jag menar neonrosa så det lyste av sig själv (vilket jag inte såg förrän jag kom hem) bikinidel. i alla fall. på hemvägen sprang jag förbi hm och såg att de hade rea på ringar. najs. så jag köpte mig några stycken . tio pistoler gick de på, och jag tog den minsta storleken som fanns kvar, medium. och att de passar på min tumme.. men om jag är försiktig kanske de sitter kvar på pekfingret några minuter. här vill jag flika in ett tack till mamma för att hon gav mig smala fingrar, för ibland är det jävligt bra att ha. som när man ska få ut plektrum ur ett ljudhål i en gitarr.
nu ska jag jobba.
later

Inga kommentarer: