tisdag 5 maj 2009

bergen dag sextioen


hejhej svennar
idag hade jag äntligen fått in min lön på ett konto så jag KOM ÅT den. så jag drog på stan. mest för att ta ut pengar till hyra,, kom ihåg det på vägen hem..
så idag har jag gjort nånting jag sagt att jag INTE skulle göra innan jag kom hem till sverige.. nämligen köpa nånting på hm, eftersom det är dyrare här än hemma, och hm finns ju faktiskt hemma. men jag hittade två grejer jag tänkte att hela sverige vill ha så fan vilken tur att jag är i norge och de finns kvar åt mig. en görnajs väska som jag letat efter länge, eller något i samma stil.. och ett par shorts.
sen köpte jag ett par örhängen på någon affär här som består av hälften crap á la dolce vita och hälften riktigt snygga saker.
sen köpte jag godis. 13 kr/hg, billigaste man kan få tag på här. YUM.
c u later alligator hehe

Inga kommentarer: