onsdag 6 maj 2009

bergen dag sextiotvå

idag väckte min chef mig kl tjugo i elva och bad komma till jobbet så fort som möjligt. så istället för 14.30 var jag på jobbet 11.00. SNABB JAG VAR VA!
sjukt mysig dag i spaceoverallen. rydde som fan i frysen!
så fick vi nya jobbtröjer idag. sjukt skönt att slippa skjortan. fick ta kill-size eftersom tjejsizen var -30 cm i längd. hej navel.
imorn var jag egentligen ledig, men så bad de mig komma och göra baguetter, på riktigt denna gång. så jag börjar 07.00. och sen så ska jag stänga också. så slutar halv ett. får en paus mellan 12 och 17. ojoj.. ensam låsvakt för första gången. yeyyy
nu måste jag sova
later
PS
om en vecka kommer carro hit.
SJUKT KUL
..DS.

2 kommentarer:

carro sa...

Jag trodde det var hemligt ? :P Hahahaha xD Men icke längre :D SJUUUUUUUUUKT GRYYYMT SKOJ!

PAT sa...

LÄS HÄR MATILDA!

BLACK LIPS SKA TILL BERGEN
DEN 8 JUNI PÅ HULEN KL 20:00 !!!