lördag 9 maj 2009

bergen dag sextiotre, sextiofyra och sexiofem

hej mamma
hej pappa
hej alla andra
ber om ursäkt för uppehållet men jag har jobbat dubbelt ett tag, nästan dubbelt. igår natt och inatt sov jag tre timmar. alltså sex h sömn på 48 h. det var inte okej. sen skulle jag laga mat efter jobbet igår, vi skulle laga kalkon. det jag inte visste var att det tog 2,5 h att laga den. eeeh jag var riktigt trött så kalkon är inte min kompis efter det.
shit vad vi äter vattenmelon förresten.
känner för en gammal goding:
dagens ordlista:
do - toa
papirlommetörkle - näsduk
vott - tumvante
dagens ord:
alfakrul - snabel a
nu ska vi baka kladdkaka och lite. HÖRS SEN HEJHEJ
och juste, sverre, sluta säga till alla norrmänn att jag skriver blogg. kunderna har börjat fråga................

1 kommentar:

Simon, Erlend and Sverre sa...

Jeg gjør hva jeg vil :p
Men denne gangen var det nok ikke meg, men kan gjerne henge opp noen lapper utenfor hvis du ønsker mer oppmerksomhet?!?