tisdag 12 maj 2009

bergen dag sextioåtta

hhejhej

idag var jag ledig så jag tog min chans och gick ut och turistfotograferade lite. inte allt, men kan väl lova att det kommer mer i veckan nu när carro ska komma hit. fotade mest för att jag kom på att jag måste bli bättre på att fota saker, eftersom jag vill minnas dem bättre.. talar av erfarenhet.. det är inga välfotograferade hannes-bilder, utan de är bara tagna med en simpel handycam. så förvänta er inga mästerverk. bara njut av fina bergen. det lilla ni får se..
satt i solen i botaniska trädgården
museet
framför museet, och så syns ulriken. och vårat hus :)
bryggen. kolla så snea husen är. bryggen anlades runt 1070 och är med på UNESCOs lista över världs- natur- och kulturminnen. mysigt.
turistbussarna har plockats fram för säsongen.
mysiga vita hus vid havet
sjokomelk, yummie. asnajs dag!

sen gick jag på stan. köpte två nya tröjor, en blå och en randig, ett flamingohalsband, ett par flamingoörhängen och ett par ice cream örhängen. så nu lisa matchar inte bara mitt nagellack brädan utan även mitt halsband och mina örhängen. -en gång trodde lisa hon var rolig och sa att jag var en girlygirl och var tvungen att måla naglarna i samma färg som min snowboard innan jag kunde åka. det var inte ens lite skoj och det stämde inte ens lite. hon var nog bara avis på danne och önskade att hon också hade en lillasyster..

blöhpose..

GODNATT

och grattis gabbe för nu är klockan efter 24

Inga kommentarer: