måndag 18 maj 2009

bergen dag sjuttiofyra

hejhej hallå allihopa
nu sitter jag ensam i vårat rum och både carro och hannes har lämnat mig :c carro flyger hem om några minuter, följde henne till flygbussen för två timmar sedan. det har varit kul att ha haft henne här, och det kommer vara tråkigt att hon inte är kvar..
uppdateringen här har ju inte varit i sina bästa skor på sista tiden men nu har jag tänkt att jag ska ändra på det. här kommer tre bilder från dagarna med carro. mer kommer kanske sen, när jag fått godkännelse från fotograferna..
carro vid lilla lundgårdsvann
jag blev törstig. kul oppe på blåmanen försökte vi ta en hopparbild. av kanske 10 försök blev, tro det eller ej, denna bild det bästa resultatet.. ni kan ju bara föreställa er hur usla de andra var.. vi hade ankan, vi hade oh no vi är inte berädda, vi hade shit jag hann näsan inte fram.

pratade med pappa förut. köket kommer idag! hoppas det blir fint.
påväg hem från att jag hade följt carro tänkte jag att denna stad är för jävla mysig och att jag trivs. men en sommar utan ekön och utan viken, det går nog inte. magne har satt opp en lapp på kontoret så man får fylla i om ledighet i sommar, och det är väl dags att tänka över det nu.
aja.
later. nu ska jag fundera på att göra om bloggen.
hejhej

1 kommentar:

carro sa...

haha vi är så snygga :D
du måste checka in min blogg nu, aftonbladet har tatt sig i kragen och uppdaterat lite. och nu slipper du min sifferkod. Nu blir det http://blogg.aftonbladet.se/carolina
istället! :) Så nu ska ja också tänka ut hur jag ska ha min... ÄNTLIGEN ! PUSS