lördag 2 maj 2009

bergen dag femtioåtta

hejhejjjj
FEMTIATTE dagar har gått.
jag trivs på jobbet, ja det gör jaggggg. idag hade vi inventering . varetelling som det heter här, osäker på stavningen men det bryr väl inte ni er om. hoppas jag. vi var hmm,, magne, elisabeth, torstein, marianne, sverre, john, jag och tonje, 8 st som jobbade, plus 10 st från ett fotbollslag. det tog bara 6-7 timmar att räkna. sjukt bra jobbat av oss. sedan bjöds vi på pizza, det var najs. jävlar i havet vilken läsk jag fick. en stor läsk var kanske 1 liter här. trodde det skulle vara som hemma.. brain freeze + att jag har kissat tre gånger på 40 minuter nu.. hehe.
JAPP då har jag fått mer tider också. så nu är jag inte ledig förrän tidigast torsdag. får väl se hur länge det står sig.
nu: handla mat + ut och hänga i parken.
LATER

Inga kommentarer: