söndag 5 april 2009

bergen dag trettioen


hejhej alla svennisar. ny musik lades opp idag, som ni alla nog märkt. ledsen att den sätts igång direkt och skrämmer er, detta är mest riktat till hannes föräldrar men även mina egna, och till min mormor och morfar. för jag hoppas de läser min blogg. men se till att lyssna på dessa två låtar hörrni. sjukt bra.
första är med band of horses. den heter is there a ghost. första låten jag nånsin hörde med band of horses var the funeral, och det var för över två år sedan nu. den är också bra, den borde ni också höra. de har gjort mångamånga bra låtar.
den andra låten här är från peter björn och johns senaste platta living thing, och heter lay it down.


idag hade vi en narkoman som började slåss och som det rann blod om på jobbet. sedan två minuter senare somnade en narkoman medan han stod framför magnus och sverre och mig och skulle fråga en sak. han sluddrade nånting och sen ba "zzzzzzzz" ståendes. så kom vakten och peta på han, så då trillade han på vakten, vaknade, och frågade var vi hade glassbåtarna. nu ska vi sova. jag öppnar ju imorn med.. fett bra.

1 kommentar:

malin sa...

oh, band of horses! jag var sa nara pa att tatuera in en rad fran no one's gonna love you, men det rann ur sanden.
hur har ni det? ar det varmt an? hoppas ni har det bra!
puss!