måndag 27 april 2009

bergen dag femtiotre

nu är jag riktigt SUR.
när jag skulle springa till stan och fixa en skitviktig sak så började det regna.
när jag skulle laga pannkakor efter att ha hittat mjölk i kylen som hannes tack och lov hade köpt så HINNER GRANNEN FÖRE TILL KÖKET.
de ringde från jobbet, och jag ska JOBBA IMORN, fast jag egentligen vad ledig för första gången på exakt två veckor
nu är det en timma kvar tills jag måste gå till jobbet.
jag hinner inte till stan innan
jag hinner inte laga mat innan
jag hinner inte städa innan
jag hinner inte tvätta innan FÖR MAN FÅR INTE LÄMNA HUSET om tvättmaskinen är igång..
vad ska jag göra denna timma då?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
sura!
nu vill jag bara hem till viken och gömma mig under mitt täcke
later

1 kommentar:

caaroo sa...

hahaha Sorry att jag prata med dig så länge xD PUSSSSS <3

fast ja är också sur nu för min moppe vägrar starta överhuvudtageeeettt :(((((( bööööl och ja som skulle sätta ut annons på den ikvälll, han funka för typ två dar sen! GAHHH