fredag 17 april 2009

bergen dag fyrtiotre

najs väder idag också, men inte lika varmt dock.. låg i solen en timma på min gräsplätt idag också, och sen fick jag skitbråttom till jobbet.
pratade med bossen idag igen, och nu har han börjat fundera på vad han ska göra med mig i sommar, han har kommit med 5 förslag innan.. jag bollas lite hit, lite dig, och nu har han tänkt att jag ska bli baguette-ansvarig, för de måste ha någon "kreativ" till det, och låsansvarig. och då ska jag vara lite boss över den som sitter i kassan, alltså är det jag som ska skälla på dem om de inte gör som jag vill, vilket jag inte riktigt vet om jag klarar av.. att vara nyast på jobbet men bestämma.. men det kanske fungerar. börjar på upplärning på det imorn, så jobbar först 8.30 - 16 och sen 21 - 00.30 och sen opp och öppna på söndag igen. ja de kör lite med mig. men jag tror jag gillar det. magne sa i alla fall att jag antagligen kommer få jobba fulltid och kanske till och med mer. det är ju GREAT.

nu är det verkligen inte mycket snö kvar på ulriken (t.h.). lovely!
later

Inga kommentarer: