onsdag 1 april 2009

bergen dag tjugosju


listar tio materiella ting jag saknar som jag skulle kunnat fått plats med i väskan hit, men som inte prioriterades:
- snowboarden och tillbehör
- symaskinen
- vinylspelaren och alla hannes, mina och anders skivor
- mammas mat
- alla mina skor
- soda streamern
- stereon
- marabou choklad. finns inte här. finns dock en kopia, med en stork på.
- olws lantchips
- xboxet

tio materiella ting jag saknar men som jag INTE skulle kunnat fått plats med i väskan hit:
- pianot
- sängen
- alla mina kläder
- en riktig spis
- håll i er, 46an och till och med 459an.
- en cykel
- en frys
- badkaret
- en bil
- vikens pizzeria

för att inte tala om alla människor jag saknar hemma. det är tusen gånger värre.

dagens ordlista:
kun - bara
flink - duktig
käreste/käresta - pojkvän/flickvän

dagens ord:
fetter - kusin

2 kommentarer:

carro sa...

*Skickar tonvis med massa kärlek och hålla-om-kramar och massa skratt och massa av mig själv*


Känns det bättre nu?:P

vego sa...

HAHAHA, jäkla wannabes de är då!! Aslikt marabou ju xD!! Hahaha, snygg upptäckt du gjorde där, du är ju för rolig! XD