torsdag 30 april 2009

bergen dag femtiofyra







jag ber om ursäkt för att jag inte låtit er följa mina senaste dagar, men jag ska göra ett försök till att resumera dem,,

dag femtiofyra;
jag jobbade från 9-16. jag var förkyld, men jobbade ändå sista timman i frysen. det är ganska okey, mest för att man få ha en spacedräkt på sig. det är bara syrgasen som saknas. och ett par hela vantar!
efter jobbet var jag riktigt trött och sliten, främst för att jag var förkyld tror jag.. men jag tänkte inte låta det förstöra min dag, så jag, hannes och jonathan gick opp på flöyen och de visade mig ett riktigt najs ställe att hänga på där. vi åt pannkakor, solade och körde topp tre. awesome.
efter det gick vi hem. jag var helt slut, och skulle opp innan fem morgonen efter, men ändå kunde jag inte somna. så är det ofta för mig. myste till animal cops på animal planet. haha.
bilderna är från trippen till flöyen.

Inga kommentarer: