måndag 20 april 2009

bergen dag fyrtiosex forts.

hejhejhej
idag var det en knarkoman som försökte stjäla cider, men det gick inte, inte när jag satt i kassan!
och sen när jag slutade gick jag på stan, först själv och sen kom gutterna. det är sjukt vad najs det är att kolla in butiken retro. allt är svidigt dyrt, men det finns så apsnygga kläder där så man inte tror sina ögon. längtar hem görmycket efter min symaskin. har fått massa inspiration, men det ser skitsvårt ut.. aja.
här kommer dagens outfit.

skjorta: ica, kostade i stor sätt ingenting. *nöjd*

byxor: ica, ett riktigt kap!

pimpade opp skjortan lite genom att fästa snygga broschar på, och genom att vika opp ärmarna en bit. vek även opp byxkanten för ett lite mer stylat intryck.
imorn kommer nästa outfit. hoppas ni står ut med att vänta.
LATER

1 kommentar:

gissa veem sa...

Nemen GE MIG morgondagens outfit NUUUUUUUUUUUUU

Jag är nära en orgasm ju!