tisdag 30 december 2008

bara tisdag

imorn äre kalasig middag hos mig. var och handlade skitmycket mat igår som jag ska lägga vantarna på och tillaga imorn förmiddag. och jag ska ha en tubklänning och jag hatar tubklänningar. eller de är fina, men jag har ju inga boobs så de åker bara ner. problem, bro! jobbigaste med att vara jag. hehe nerå. i alla fall..
hannes han bara jobbar. stänger varje dag typ. bra för han, eftersom han får fetinglönen då. det är ju bra för mig också eftersom han är snäll och generös osvosv.. men jag vill tjäna big money själv. jag åker till norge. jag ska jag ska jag ska. med eller utan hannes. han kommer följa med, han är sån pussy. han kommer imorn efter jobbet i alla fall och äter nyårsmiddag med mig, linalinabellaciccimaddeemmacarrolisacorny&gabi, pjuh,,
och förresten är kissepissen jordens myspyskatt. han pratar som tusan, fast jag har ingen aning om vad han vill. och ibland går han in till damp och sätter sig på hans bur och kollar. det måste vara skitkul, eftersom damp bara ligger still 99% av tiden.
ne nu är det wii time. för mamma. hon tycker det är roligare än vad jag gör.
later.

Inga kommentarer: