fredag 2 januari 2009

envy me!

imorn gigedigigedi åker vi till fjällen! yey! men jag är förkyld. skit. fast det hinner nog gå över. har inte haft feber sedan jag var liten så det ska väl inte bli värre än såhär nu.
så vi är borta lördag-lördag, fast sedan på måndagen åker hannes och jag, victor, arash och oskar till sälen. jag har aldrig varit i sälen men jag tänker mig det helst rätt b så jag blir förvånad när jag kommer dit. hoppas jag. så jag tänkte överraska anders med att hoppa in i receptionen och HEJHEJ här är jag, long time no see, tummen opp. så säg ingenting till han plz
jag är taggad fast jag är sleten. och förresten var nyår som jag hade tänkt mig - roligt och mysigt med middag men tolvslaget är bra jävla överskattat. så synd att jag har så dålig inställning. men i alla fall.
LATER
nu sticker vi, suckaz.

Inga kommentarer: