torsdag 11 december 2008

#1 hundbajs

gårdagen får ett -haha för att jag hade kul. jag och sanna gick på stan tills vi kände oss som kanske 80. nu har jag bara en, kanske två julklappar kvar. och juste, jag trampade i min första hundbajs någonsin. och det var skitäckligt. så jag hoppade i alla vattenpölar jag såg, sen sa sanna att det är bäst om man torkar av den på gräs, för hon är ju stadsbo och van, så vi sprang till en gräsmatta, och där trampade även sanna i en hundbajs. ja sanna, gräsmattan var ju en genialisk idé :)
idag ska jag och hannes åka och simma. ska testa om det går med min rygg och gör det det så ska vi köpa simkort och börja träna. fast mest kommer vi nog hoppa hopptorn och åka rutchkana eller hur det nu stavas. och juste, mammas och pappas julklapp har kommit. så måste sitta och fixa med den i några hundra timmar också.
öhm
later

1 kommentar:

Lovisa sa...

wohoooow, hopptorn och tävling i vattenrutchkanan!!! O bada bubbelpool, mmm.