torsdag 18 december 2008

piss off, boredom!

jävla mycket gnäll matilda, men vafan ska jag göra. det är så urballat trist att inte jobba. eller rättare sagt att inte göra någonting om dagarna. eller rättare sagt att visst göra någonting om dagarna, men att göra det ensam. det är bara morgon och kväll här hemma, för dagarna är så tråkiga så de räknas inte. jag har gjort massor med bra och nödvändiga saker, men inte fan är de sakerna lika roliga som om hannes hade suttit här bakom mig och väntat på att jag skulle bli klar, eller som om isa hade ringt och ba "men kommer du nångång?!" och jag skulle svarat; "yep jag ska bara ändra mitt cv först.." men det väntar verkligen inget roligt efter att jag gjort allt bra. det är ju till och med tråkigt att äta. jag undrar hur alla pensionärer har det. så fruktansvärt tråkigt de måste ha. eller i och för sig, de har ju i alla fall hunnit tjäna ett par pistoler och kan resa och göra roliga saker. jag däremot har inte ett öre kvar av min förra lön och väntar förtvivlat på min lönespec för att se om jag ens kommer över 8000 denna gång, så jag kan åka till fjällen någon mer gång än v. 2 och v. 9.
ne fy fan för detta.

Inga kommentarer: