söndag 14 december 2008

hey!


kom på för ett tag sedan att jävlar vad mycket mysigare hannes har fått i sitt rum sedan vi blev ihop. det luktar ju till och med gott där nu. heheh. okey det är inte städat på bilden menmen.
i alla fall, isa skickade precis och skrev att hon ska på coldplay i augusti. och jag vet inte om jag vill med. jag tror inte att jag lyssnar på coldplay längre, plus att jag inte vet om jag är upptagen i augusti,.. men det lär jag ju inte vara för när det gäller mig är det ganska mycket snack men rätt så liten verkstad. ibland. eller jag vet inte. i alla fall. ne jag lyssnar nog inte på coldplay. har inte ens tankat deras senaste platta. den är säkert sämre än den förra ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart är hannes sagan om ringen affisch?!

matilda pettersson sa...

den satt vid hans säng ett tag, men den åkte ned på oss hela tiden så jag tror den ligger under sängen nu..