tisdag 16 december 2008

H&Ms jävla bandtees

jag hatar dem. de är ju assnygga och har asbra passform. men jag vill inte ha dem. just nu säljs en råhet iggy pop tee på h&m på killavdelningen. har gått och kännt på den fleraflera gånger. så häromdagen när jag var med sanna på stan säger hon "kolla denna tshirt vill jag ha." "lyssnar du ens på iggy pop?" sa jag då. och det gör hon ju inte. hon sa att hon hade hört en låt och tyckte den var bra. det är DÄRFÖR jag inte vill köpa den. alla som köper bandteesen på h&m köper dem för att de är snygga och hårdrock. yeeeey, ballt. hmpf.. de lyssnar ju inte ens på banden. hade samma dilemma för några år sedan när de sålde led zeppelin tees. jag brukar inte bry mig om folk och vad de har på sig och hur de vill vara och jag brukar inte säga gör si och så. men just detta blir jag jävlar ledsen och besviken på. så folks, do not buy em. unless u're fake.
later.

2 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

I see your point. Sånt kan irritera mig med, till förbannelse.

vego sa...

håller märe