måndag 15 december 2008

gross quotation

hannes: ,, när vi var på något läger körde vi den dära äggleken duvet.
jag: vadå för ägglek?!
hannes: duvet den när man ska knäcka ett ägg i ens mun och sen föra det vidare från mun till mun.
jag: va?! 
hannes: ah genom laget. såhär. (visar) och så tar den under emot när man spottar.
jag: skämtar du? är det en lek? har ni lekt en sån lek?!
hannes: ja det är väl en ganska vanlig lek?
jag: har aldrig hört talas om den. fy fan vad äckligt! uuah,,, vad är det för idiot som kommit på den leken?
hannes: jag vet inte. jo den är ganska äcklig faktiskt. tror jag spydde när vi körde den på lägret. eller så var det av marshmallows.. jag kommer inte ihåg.. men marshmallowsleken vann jag i alla fall.

1 kommentar:

Tinalinatiny sa...

Hahah, hälsa Hannes att det inte är en "vanlig lek"!