måndag 8 december 2008

måndag

igår skulle jag åkt till romme, men en nerv är klämd i min rygg så jag kunde inte åka.. och jag hatar min pissiga kropp. måste börja träna.. så första åket har blivit inställt två gånger nu. kul.
så jag var hemma och mekade med min singersymaskin från första halvan av 1900-talet som jag köpte i lördags istället. clean. och sedan kom hannes. han tyckte nog den var mindre clean, men höll det mest inne för sig själv.. nu ska jag snart gå ner och väcka han, han ska ju till skolan om några timmar, i finspång, så vi ska åka med mormor in till stan och hänga där ett tag med henne och hennes syster innan hannes åker till finspång. sedan blir det ikea med mam och pap. och imorn hoppas jag på en bakdag hos carro kanske?! eller bara mys. har späckat schema hela veckan, så nu är det bäst jag sätter fart.
jävla rygg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha vi har så jävla mkt bakgrejer i frysen så i såna fall får vi baka och så får du ta hem det :P lr så SÄLJER VI DET PÅ KORVEL :D

Anonym sa...

förresten så är länken till världens bästa blogg, näst intill efter din, den här: http://blogg.aftonbladet.se/18060

:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:d7
nej, jag är inte speedad. Jag har bara inte... på ett tag. typ

matilda pettersson sa...

hah eller på din GATA carro! ses sen hehe.