lördag 27 december 2008

blame it on the christmas

hola, que tal, osv. längesedan jag skrev. jag skyller på julen som i övrigt resulterade i ett antal avbockningar på vill-ha-listan; en symaskin, analogryggsäcken, nya snowboardhandskar, den efterlängtade marcustavlan, ram till min wolfmotherbild, genomskinligt paraply och massor mer. sedan var det utgång på juldagen med hannes och danne. vi gick till carl johan, och det var faktiskt roligt. många roliga, lustiga och läskiga människor. kul.
ja nu är isa snart i jordanien. hennes familj har fattat det här med smällar på nyårsafton en aning snett och ska spendera nyåret i israel. inte den sortens pang jag gillar. jag ska stanna hemma och äta middag med mina girlyfriends. det ser jag fram emot. första nyår på fyra år som jag inte är i fjällen och det känns ganska käzt, men på natten mellan fredag och lördag bär det av mot ramundberget. hur bra låter inte det.
nu ska jag spela wii. fick låna det av mina kusiner som tycker synd om mig eftersom jag inte hittar sladdarna till mitt playstation.
later.

2 kommentarer:

Anonym sa...

andring: nyaret firas i jordanien sa inga raketer har inte . . ., puss allt bra? lilsis med fullt av jobbiga araber i halarna.

matilda pettersson sa...

har ni kul då? yep vi har katten här igen! så allt är TOPPEN!" bra väder?!?