tisdag 2 december 2008

hearts kassa värde.

ni vet att jag skrev en gång att heart aldrig har varit min grej. men att jag har börjat youtuba lite på dem, och deras 70s' låtar är ju helt okey bra, men det är helt sanslöst hur jävla mycket de gick ner sig på 80-talet. jisses. ni som inte vet vilka de är kanske har hört "all i wanna do is make love to you". vilken jävla rådålig låt. jag överväger verkligen om titeln ska få stå kvar här och smutsa ned denna blogg. ha-ha till dem. alla deras bra låtar låter som rip offs av led zeppelins, plus att de dessutom gjort många covers av led zeppelin. det är ganska pinsamt med tanke på hur de sedan utvecklades. fast å andra sidan kan jag inte påstå att robert plant från led zeppelin utvecklades åt rätt håll heller.
i alla fall, heart - barracuda. inte för att heart är riktigt så bra, mest bara för att crazy är asbra.,

1 kommentar:

Lovisa sa...

Ja, jag antar det :)
Det är jättekul, så jag tänker inte ge upp :D