tisdag 23 december 2008

wlää

damn it, jag blöder så jag mår illa. är hos marcus och väntar på att vi ska till danne, så skar jag mig på en äggkopp som gick sönder i disken. skulle visa marcus, vände på handen och ojrå, där var en blodpöl. och det bara forsade blod från fingret. så vi fick klämma ihop såret och tejpa ihop det med plåster. så nu är det blod på marcus matta och så. najs.
kissepissen ska med oss hem till viken nu i jul. det ska bli mys. fast jag undrar hur stamp kommer reagera. kanske dör han av skräck. who knows.
yep så nu har jag firat jul med hannes familj. vi har spelat xbox och sett jordens bästa film, pineapple express. lätt värt att se.
later..

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul du hjärtat! Hoppas du har haft en bra julafton och att allt är okej med dig! Jag har det great :D
Saknar dig! puss påre