måndag 23 november 2009

varför gud, varför

oturen förföljer mig som svansen förföljer katten.

i torsdags pajade min dator igen. idag när vi ringde dellsupporten fick hannes datorn att starta i alla fall, men vi kommer inte åt mina grejer på hårddisken. och vi måste återställa allt.

fick ett mail av min mattelärare där det står att han inte kan se vad som är skrivet i mitt prov. han bad mig skicka det igen. eller scanna in det. det är bara det att det provet ligger på min dator. och jag har det inte i pappersform. alltså måste jag göra om det.

sen skulle jag äntligen få åka snowboard idag. skjutsade hannes till jobbet 9.30. gick till kabinen för att köpa säsongskort, genom ica, eftersom jag jobbar där. det blir billigare då. men. de öppnade inte förrän 12.00.
ringde duved skistar, men köpet var tvunget att ske genom kabinen, så jag strosade runt på byn. köpte nya handledsskydd - eftersom jag visst tappat ett av mina (?). köpte nytt snowboardlås - eftersom mitt försvunnit (?).

sedan satt jag i bilen tills klockan blev 12.00.

då gick jag opp till kabinbanan. men de hade ändrat reglerna, så åre företagare var tvungna att godkänna icas personallista först. ringde anders, "men det ska inte vara några problem, jag kan prata med dem" men jo - reglerna var ändrade.

så jag fick åka hem igen.
nu fryser jag och är ledsen.
då blev det en råpluggardag idag då...

1 kommentar:

fuzztones sa...

buuu, jävla oflyt!