onsdag 4 november 2009

short


jag trodde jag log fint på denna bild. jag förstår inte.. tagen av lisa.

i alla fall
jag har varit hemma ett tag. är glad över att ha träffat de jag träffade.. tiden gick för fort.
var bland annat hos läkare hit och dit.
jag fick reda på att det är mer än ett halvårs väntan hos handkirurgen. vet inte om jag tycker det är skönt eller inte.
jag fick en jimi bok och platta av patrik. generös kille det där. har dock inte hunnit öppna boken eftersom jag har sjuhelvetes mycket plugg nu..
imorn ska jag sitta barnvakt både dag och natt. ska både hämta och skjutsa barnen till dagis/skola.
känns vuxet.

later

1 kommentar:

p sa...

"Mellow is the man
Who knows what he's been missing
Many many men
Can't see the open road.

Many is a word
That only leaves you guessing
Guessing 'bout a thing
You really ought to know
You really ought to know"