torsdag 19 november 2009

LÄS

jag kan inte hålla mig längre, jag är så.. jag vet inte vad,,

för att göra en jättelång historia kort (den började redan runt 2006) så har en tjej hört av sig till mig och berättat att hon sett tre tjejer som använder mina bilder på internet och byggt opp tre "nya" personer genom dem. de tar tydligen bilderna från min och hannes blogg och gör en msn och raggar folk. jag har tjutit och varit förbannad och allt mellan himmel och jord. för att få stopp på det här har vi fått förslag från en polis att lägga lösen på bloggarna, men det vill vi inte. däremot måste vi börja tagga bilderna. därför kommer alla bilder på mig hädanefter se ut ungefär såhär:



det är FÖRBANNAT synd att hannes, som gillar att fota så mycket, inte kan lägga opp sina bilder som han vill, utan att lägga en ful tag över dem. och det är FÖRBANNAT att folk inte kan låta en vara ifred.

3 kommentarer:

carro sa...

Men det är ju förjääävligt. En HÖGER OCH EN VÄNSTER ska dom ha! IDIOTER!!

Jenny sa...

Sådär har dom gjort med mina bilder i flera ååååår. Jag hatar dom och har varit så arg, ledsen och gud vet vad. nu orkar jag inte lägga ner mer energi på dom längre! Har försökt polisanmält också, utan resultat.

En tjej vann till & med en dator i någon jäkla look alike tävling med mina bilder i SVT ... känndes jäkligt kul att se sig själv i tv en morgon utan att man visste hur det kom sig, och när hon dessutom vann lixom?? Men de värsta av allt är ju dom som använder ens bilder på olika dejting sidor eller liknande.. det är ju pinsamt!!!

Usch! Det finns folk till allt. Hoppas de löser sig på ett eller annat sätt.

matilda pettersson sa...

oh my.. så fult gjort. jag hajar inte vad dom vinner på det. jag skulle bli skogstokig om jag såg mig själv på teve i det fallet. sånna as! sånt hära är ju skitäckligt.. aja. det är väl bara att ta det för vad det är.. fast det suger.