torsdag 26 november 2009

hej här kommer pengar

mycket mindre än jag väntat mig..

när man bor såhär i skogen får man inte tillgång till samma möjligheter till julklappsköp som man är van vid.. även fast jag kommer från valdemarsvik vill jag lova att det är tusen gånger svårare här. MEN. imorn ska jag och danne in till östersund. wow. det händer två, tre gånger i halvåret. och den staden mina vänner, den staden! den skulle få plats i min ficka. utbud är ett ord de aldrig hört.

sedan kommer sanna hit också. :)))))) nu hoppas vi bara på ett riktigt rådump så man kan skryta om åre och inte skämmas. endast en backe är öppen. och jag har fortfarande inte fått möjlighet att åka i den, tack vare detta förbannade säsongskort..

ikväll är det dinnershow på wallmans med jobbet. najs

later on dudes

2 kommentarer:

sara sa...

tipps!
bluebox.se Jag köpte alla mina julklappar där! messt för att slippa stressen på stan :)

matilda pettersson sa...

tack sara! bra tips : )