tisdag 10 november 2009

bergen 2009

2 kommentarer:

jonathan sa...

Shit pomfritt! Får nästan en tår i ögat. det var fint, Jävligt fint!! Jag längtar verkligen tillbaka till "försommarbergen"! Längtar du tillbaka något?

Jag åt tacos i fredags, saknade kladdkakan och robinson och till och med linda, men bara lite lite. (Jag vet att jag har sagt det här för och jag kommer att säga det igen för jag kommer nog inte kunna äta tacos under väldigt lång tid framöver(kanske någonsin) utan att tänka tillbaka på då. Det var så jävla bra!!)

Det var så bra, så bra att hänga med er i Bergen, saknar er nu! Hoppas allt är fint!
Kram

matilda pettersson sa...

haha ja fy vad jag saknar det jag med! vilken minitradition vi skapade. när nästa robinson kommer får vi göra samma grej igen, varje lördag. haha linda var så himla usel så jag rodnar när jag tänker på det. christian var ju också en snubbe att reta sig på. jag saknar alla vandringar i bergen, alla promenader osv. så himla härligt. och våren där var ju underbar. jag vill tillbaka ibland : )

och jonathan du kommer ju hit i jul! det ser jag fram emot, jättemycket. det ska bli skoj. KRAM