söndag 7 september 2008

update bara.

så igår firade vi anders. vi ville ge han en gitarr först, men hans mamma tyckte inte det var någon bra idé så vi gav han en skål som fick representera vår seriösa sida och en engångskamera plus fotoalbum som det redan stod i vad han skulle fota under kvällen som fick representera vår lite mindre seriösa sida. sedan bubblade vi på ett spa. jag tror att han blev ganska glad : )
spelade med hannes nyss. det gick inget bra. jag måste ta opp det dära igen, jävla skola.
imorn blir det att jobba hos mamma. sedan ska jag kolla stefans kläder som han inte vill ha kvar, ifall jag kanske vill ha nåt, kanske sy om. juste, måste städa min garderob då också. spännande..
nu ska det bli narnia med hannes. den är dålig.
hejrå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vackra i blogg. vackra du. leonidio. Greek.