onsdag 3 september 2008

twist n' snow

wey, jag är förkyld. och sommaren är verkligen jätteslut nu. och att det brukar vara vid den här tiden av året man kollar konserter för vintern och hittar åtminstone runt en åtta stycken man jättegärna vill gå på. jag hittar kanske en. 
jag, isa och hannes mfl var ute i lördags på hugos. första gången för mig sedan studenten. och det var faktiskt kul, trots att de spelade musik som de bergis hittat längst in i skivhyllorna där hemma. dock tyckte jag ändå det var lite på tiden att någon tog tag i att snurra skivor från 90-talets eurodisco. jag antar att det kallas dubbelmoral.. twistade loss gjorde vi i alla fall.
hannes mådde i alla fall skit dagen efter och det var kvällen värd. hehe.. nerå..
ja och nu längtar jag så in i helvete efter snön. oskar pratade om sälen, att vi skulle dit v 48. har aldrig varit där, så det vore najs. men finns det verkligen snö där då?! hoppas vi bokar någon fjällenresa över nyår snart. antar att det blir ramundberget, eftersom det är snösäkrast. UH vad jag längtar tills snön kommerommeromeomroerm.. nu ska jag checka gamla movies.. 
later.


3 kommentarer:

Lovisa sa...

Nja, tror inte det finns nån chans att jag får såna cystor igen. De har ju varit där sen jag föddes tror jag.
Men jag kan säkert lättare få vätskefyllda cystor, men de brukar spricka av sig självt och så märkes man dem inte ens.

Aa, isglass hade vart gott, jag fick lakritsglass av pappa...

Jag kommer hem i helgen, men vi hinner nog inte ses. Har massor som måste göras. Typ fira morfar och sova... :P Är sjuk tror jag :(

Men vi måste ses snart. Du är ju min syster =)

Anonym sa...

musiken är skitjobbig:(

matilda pettersson sa...

gabi, om du trycker på play/pause knappen i mitten på tapet så slutar det. eller så kan du ju bara stänga av högtalarna, bright azzz !"#¤%%&