lördag 27 september 2008

jobbsökarN

ett till jobbalternativ har dykt opp, att jobba 75% på samma skola som hannes mamma jobbar på :) heh. skulle kanske få vara i ettan där, och sen hjälpa bodil lite som personlig assistent. vore brabrabra. men vet inget säkert förrän torsdag..
och nu bella får du höra av dig om tider. i'm going carrot. najs huh. hoppas jag..
yeye inatt sov isa här. hon åkte nyss och om ett tag ska jag och pappa till stan, köra lite bil och sedan hälsa på marcus, danne och vickan. fest hos d&v ikväll så jag och hannes ska dit. och marcus har serieworkshop på konstmuséet, tror jag,
inatt. ska bli grymt kul att se. han är råbra. om han bara kunde få jobb nånstans som serietecknare. om han bara kunde få arslet ur vagnen, som det så fint heter carro ; ) , och söka lite jobb också.
nu ska jag klä mig.. later.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Ja, verkligen! Om jag hinner! Ska antagligen jobba i helgen, men vi får se. Det är inte säkert än.
Tack så jättemycket för det asabautafina kortet förresten =)
Du måste såklart komma på vår inflyttningsfest, men jag tror att det dröjer lite till innan den är.
Puss