onsdag 24 september 2008

jobb i sälen?..

jag är skitledsen och jätteglad på samma gång. 
börjar med att berätta att carro ringde i förrgår och vi pratade om att vi verkligen inte hade nånting att göra och att vi måste fixa så vi tjänar pengar.. hon frågade om vi inte skulle starta ett eget företag, så det ska vi väl :) kanske. för hon berättade också att anders har fått jobb i sälen. skitbra anders. och han ringde igår. och frågade om jag ville jobba i skidshoppen i lindvallen (tror jag det var..), de hade frågat om han inte kände någon tjej från norrk som ville jobba där. sista ansökningsdagen har redan varit, men tydligen ville de ha en till till shoppen.. så jag sa att jag skulle fundera på det. anders skulle prata mer med dem och sedan ringa idag. och att jag vill åka. men det kom liksom så hastigt. och hannes började gråta, eftersom han tror att vi inte kommer kunna träffas så mycket.. ska ju vara borta från december till april i så fall.. och jag kommer sakna sönder mig. men det går ju att lösa. bergis..
vi får väl se hur det blir. jag behöver ju ett jobb, och att sedan få åka snowboard hur mycket man vill på fritiden sedan är ju bara ett plus.. men åh.

bilder från igår iaf. hannes i min hundmössa och pappas skinnjacka. råhet. och jag och mina nya pjuks.
later.
 

1 kommentar:

Lovisa sa...

Jag ser mitt hus!!! =)