måndag 15 september 2008

ladys & gents


här inne blev jag bjuden på en kopp kaffe igår. klicka här så får ni se hur ballt det var inomhus också. dock ser man inte hur det såg ut klart, detta måste vara taget för ett par månader sedan. det var här de som pappa köpte motorcykeln av bodde, i älta i stockholm. ett arkitektritat hus, johannes norlander heter han, tror jag.. det var najs, och de var astrevliga. och huset var råtufft. och jag vill bli arkitekt. så jävla roligt.
cykeln var jävla fin den också förresten. honda shadow, 00.
och jag övningskörde i stockholm. och det gick bra. tummen opp.

3 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Sjukt trevligt hus. Måste jag visa för min Mor, hon är galen i arkitektur & inredning :)

Lovisa sa...

Ja jag har typ flyttat till andreas. Har kvar bordet och lite kläder och så i skrapan bara. Jo, den är najs, men liten och dyr tyvärr. Kommer undan med halva priset om jag bor hos andreas.
Rånajs hus ju!
Hur går det med jobb?

Tinalinatiny sa...

Ja, hans ögon är verkligen inte att leka med. Rolig min är det :)