tisdag 16 september 2008

travel mate


hannes tycker att vi ska lägga opp en resplan så vi har ett mål. det vore skitskoj att åka runt och se världen, men jag vill ju lägga pengarna på snowboardresor nu.. what to do?! anton - jag och hannes hånkar på dig till åre om det fortfarande är OK. och att jag vill åka med tina och jocke också. och så alla små dagsresor på helgerna till romme, säfsen och kungsberget. de går ju på en 500 var. och jag som inte ens har ett jobb än. jävla tjat det där med jobb. ska i alla fall och prata med rasmus på lidl här i finspång nu om ett par timmar, om timanställning. bra att ha. nu måste jag börja söka, framförallt i stan. nu måste jag ta tag i det hära. träffade sandi, carro och lina på stan igår förresten, och de berättade att de heller inte sökt jobb. vilken lättnad. vi är a bunch of lazy people :) tummen opp.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Andreas Holmberg
Midgårdsvägen 20, 1 1/2tr
18774 Täby

Jag har inte folkbokfört mig här än, så du får skicka det till Andreas om du ska skicka :P
När kommeru hit? Du måste komma när vi ska ha inflyttningsfest i alla fall!