lördag 6 september 2008

finspång, viken, norrk, viken, JOBB

yyesss, min ipod fungerar igen. så nu har jag nånting annat att göra på bussen än att rensa kontaktlistan på mobilen. hemma i viken nu, men åker till norrköping imornbitti. det blir heldag där med carru och lite folk (bla anders.. vi på bild) & zum zurprises.. för att inte säga b när man sagt a.
så på kvällen kommer luv och hämtar mig och så åker vi tillbaka hit. ska jobba hos mamma på måndag igen. brabra med pistoler på kontot. kan nog vara den bästa lön jag nånsin fått, fast den är väl ändå inte att skryta med, men om man jämför med mina 46 i timman för att servera fika på kvarnen för 2 somrar sedan så är det finfina skjortor. ungefär som att jämföra bibeln med ett uppslagsverk.. inte alls samma sak alltså.. ... i alla fall.. på tal om ingenting,, jag vill hitta en ny lägenhet till min bror, eftersom det bara bor freaks i hans trappuppgång och eftersom det antingen brinner eller smashas rutor där sisodär varannan helg. så jag kom att tänka på max förra etta vid vaxkupan, vore ju för jävla najs. men den var visst redan uthyrd igen. så säg till om ni har nån lya ni vet, en etta. i norrköping.
later.

Inga kommentarer: