söndag 14 september 2008

helg

äntligen helg! som känns precis som alla andra dagar.
spännande dag igår. jag körde mamma och pappa till först åtvidaberg, sedan linköping och norrköping för att pappa skulle kolla motorcyklar. åkte sedan till finspång där vi skulle ha avskedsfest för anders som flyttar tillbaka till barcelona imorn. hannes hade kirrat ihop typ alla, och emanuel stod för placet. det var bara det att anders aldrig dök opp. han var visst för bakis. så nu kommer i alla fall inte jag att se han mer på ett tag. synd. men hun och jag ska hälsa på han när vi gör världen. eller europa.. eller vad det nu blir.
och idag jobbar hannes, som vanligt. pappa ringde mig imorse och berättade att han ville till stockholm och kolla på fler cyklar, och jag skulle övningsköra dit. najs. så jag tog första bussen till stan, där jag sitter nu och väntar på att mam och pap ska komma. är hos marcus. dricker kaffe och kelar med kissepissen. typ jordens mest sociala katt. skriker och står på två ben för att se vad man gör. riktigt nyfiken och bra jävla bastant. heh. stoppar typ in det han ska lukta på i sin vänstra näsborre. sjukt söt.
ja vi hörs.

Inga kommentarer: