onsdag 21 januari 2009

ett skepp kommer lastat, med en hemlighet







yep, nu är den visad för mormor och morfar så nu vågar jag även visa den här. surprise, allihop. jag har gjort en diamant på axeln. eller det var väl snarare robin som gjorde den.. fast jag har ritat den. skulle egentligen göra min svala som jag ritade 2006.. på foten. men den var för stor för att passa min fot, så robin tog in den och ritade den mindre detaljerad. så imorse när vi kom dit fick jag se den, och då ville jag inte ha den.. den var inte alls som jag tänkt mig. så jag funderar på att göra den någon annanstans, någon annan gång. ni får inte se den, för jag är banne mig rädd att någon ska sno den. men den är snygg. och att robin var jättenajs. hannes tatuerades till "the beach" och jag till "saturday night fever". tyckte jag var lite kul. att hannes tatuerades till en skitfilm. fast det gjorde ju typ jag också. skit samma.
mormor reagerade inte alls som jag trodde att hon skulle. hon sa att den var fin och att hon inte förstod hur jag vågade. och så frågade hon om det gjorde ont. och ja det gjorde det ju. fast inte så farligt.
och hannes fortsatte på sin arm. en vinylspelare och ett tape som han ritat själv. det blev råsnyggt.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin matilda :)

Anonym sa...

För att vara en tatuering så var den ganska fin du! :)

matilda pettersson sa...

haha tack carro...

Lovisa sa...

åh, jag vill också :)
vad sa annica och gert?

Anonym sa...

Va fiiin!

Tinalinatiny sa...

Riktigt fina båda två ser det ut som! :)

matilda pettersson sa...

tacktacktack :)

Lovisa sa...

HAHA det där är så typiskt föräldrar :) Jag tyckte den blev snygg i alla fall.

Anonym sa...

Ja säger som Olofs mamma "va tanig du är! du måste träna armarna lite"

Anonym sa...

fan va nice! :)

Anonym sa...

Fiiiin :) Längtar tills jag får se den i verkligheten!

Anonym sa...

Och Olle är random som vanligt, haha! Fin tatuering Matildutt, en diamant för diamanten själv :)!!

Anonym sa...

vilken mysig blogg du har (: och skitsnygg tattoo !

matilda pettersson sa...

oh my jag såg inte alla kommentarer förrän nu.. tack allihop utom olle!