måndag 19 januari 2009

jävla klocka vad du går FORT

var fan tar tiden vägen!? och vad gör jag med dagarna? träffade carl på bussen igår, och vår 30 min långa konversation bestod till stor del av samma sak: så jävla dött liv man lever just nu. skillnad var det på tiden man gick i skolan. då träffade man kompisar varje dag. och åkte buss. och pluggade. och sov dåligt. och hade ingen fritid. det var fan roligt. eller , ah..
idag har jag suttit och bränt ut alla bilder från min hårddisk eftersom den har pajat 3 ggr på kort tid. det tog typ 5 timmar. sedan har jag inte gjort någonting annat. så brutalt jävla tråkigt. imornkväll åker jag till isa. och onsdag är höjdpunkten. nej danne, inte bara för att du fyller år. den som lever får se. 
men hur bekväm får man vara? jag är förvånad över mig själv.
BORED.

1 kommentar:

Anonym sa...

instämmer till fullo. vad gör man av alla kompisar man hade på gymnasiet? varför är man så slö och varför orkar man inte ringa och träffa folk?