torsdag 15 januari 2009

hemhem, jag har saknat dig.

kom hemhem igårkväll, pratade med mamma och pappa om en för mig efterlängtad sak men naa, de vill inte veta av det. men det får jag väl blunda för. ska sälja min washburn elgitarr. tråkigt, men jag använder den inte. har ju ibanezen kvar. men konstigt nog hittar jag inte svajarmen till washburnen. har letat typ överallt och jag förstår inte varför jag skulle tagit bort den för det första. frågade kalle om jag hade lämnat den nere hos han, men då hade visst hans egna också försvunnit. jag skyller på rejdge, bergis han som tjuvar. vem annars,., hheh.
sitter och väntar på ett samtal från sanna som ska meddela vilken tid hon kommer hit. om jag känner sanna rätt sitter hon fortfarande i sin lägenhet i skarphagen och sminkar sig. hon har bergis varit oppe i kanske tre timmar, men hon är så förbannat seg så det finns inte, värre än mig och jag överdriver inte. säger hon att hon ska komma runt två kan man vänta henne runt fem, sex sådär. hah, vi får väl se.
ne nu är det jävlar i mig på tiden att byta musik här. skiten fungerar ju knappt.
later.

Inga kommentarer: