onsdag 21 januari 2009

blablablabbl

igår var jag hos min kära kompis isa. (heheh).. det var på tiden, hade inte träffats sedan innan jul. sedan gick jag och hannes på bio med diverse finspångare. bland annat arash, victor och oskar. filmen hette benjamin button nånting och den var skitbra men aslång. så jag skulle aldrig orka se den igen..tror jag.. fast alla som inte sett den borde se den. verkligen.
i alla fall.

jag: när jag var liten tyckte min bror att jag var lik den yngsta i hanson. jag vet inte om han kanske önskade att jag hade varit en lillebror istället för lillasyster.. eller om det var han som såg ut som en tjej.. 
hannes: jag vet en kille som tyckte att den yngsta i hanson var snygg.
arash: och det var du eller? 
hannes: ne anders brorsa.
arash: ne det var ju du. är det därför du blev så kär i matilda eller?
oskar: hehehehe.
två minuter senare..
oskar: men alltså, är inte alla i hanson killar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha seriöst matilda, den där måste du skicka in till tjuvlyssnat :D

Anonym sa...

KUL KOMPIS : )

Anonym sa...

haha eller hur :D
varsågood:)
gjorde det ont? en typisk fråga :P