söndag 30 mars 2008

->hem.

!#""¤%¤%"¤"#"
jag hann inte köpa tröjhelveten! spanade på den på butikens hemsida, sen skulle jag köpa den. men den är slut i norrköping OCH linköping, vilket betyder att alla kommer ha den. thank you, folks.

idag kom mamma och mormor hit, hämtade grejer som skulle hem. marcus kommer ju hem på fredag, vilket innebär att jag och hannes måste flytta hem igen. för er som inte vet så har jag och hannes bott i marcus lägenhet i norrköping i tre månader nu, eftersom han har varit i tokyo. ska bli skönt att åka buss sådär två och en halv-tre timmar om dagen igen! ne men det ska bli kul att träffa alla busskompisar igen. har ju saknat er. har saknat mitt rum också, och hemhem överhuvudtaget. kommer dock bo hos danne och vickan typ två dagar i veckan några veckor framöver, de kvällar jag jobbar.

hoppas marcus har köpt snygga skor åt mig i japan..

och imorn börjar skolan också! woho. fokusvecka hela denna vecka=inga vanliga lektioner. sedan är det bara två veckor kvar tills jag åker på europaturné. hehe. ska bli sjukt roligt. sedan är det studentet och jag blir arbetslös. det känns ju fint.

ses på fredag efter jobbet, på hugos.
i alla fall isa och jag.

Inga kommentarer: