tisdag 1 april 2008

fucked up day, listar:

1. vi hade inte fokusvecka denna vecka, vilket innebär att vi har vanliga lektioner.
2. jag råkade be mamma ta hem alla mina skolböcker till viken eftersom jag inte trodde jag skulle behöva dem.
3. vi har open book test i religion på fredag ( ja jag har ju ingen bok.. ) men sedan kom olof på att vi ändå inte har några böcker i religionen. spännande..
4. jag var två poäng från att slippa göra fysik b prövning.
5. hannes lovade att göra mig en middag idag. det är bara det att han har glömt att säga att han inte är hemma förrän halv sex, och jag börjar jobbet kvart i 6..

hey.

4 kommentarer:

Lovisa sa...

Fasen va najs! Låter som en helt toppen vecka för din del :/ Hur äre med Gert? Ligger han på sjukhuset? Puss

vego sa...

Jäkla sär-dag idag alltså, skönt att veta att man inte är ensam om det dock :P Men du, wtf, du borde få slippa prövningen, 2 poäng vafan?! Prata med Christian :O

matilda pettersson sa...

pappa är hemma, han ska opereras om tyå 4 veckor. så han ligger still, inte ofta man ser han stilla ;) hur är det med dig då? ska du på återbesök osv eller?
puss

matilda pettersson sa...

haha jag vet,, ska prata med han imorn...