lördag 29 mars 2008

romme








så i torsdags kl. 21.00 bestämde vi oss för att vi verkligen skulle åka till romme, jag, hannes och danne. vi hade pratat om det tidigare under dagen men kommit överens om att vi skulle spara pengarna och åka när alla var oskadda (danne har blå arm, hannes har en fot som han ska operera och jag har min häl) men så tänkte vi att det ju kanske är sista chansen vi får att åka denna säsong, så kl. 6.20 morgonen efter satt vi i bilen på väg mot ett soligt romme. skönaste åkningen sedan ramundberget nyår. ska nog köpa ny jacka till nästa säsong, och putsa mina goggles...
så det blev inget johnossi.. synd. men det kommer fler chanser i sommar.

nu: stan, sedan jobb.

bild på hannes eftersom han är ledsen att jag aldrig lägger opp bilder på han.
puss hey

Inga kommentarer: