torsdag 27 mars 2008

my bro's got flow.

okey, ett tag sedan jag skrev nu.

i lördags var det fest. jag, hannes, pontus, patrik, gabbe och johan var här först. sedan drog vi till hugos där jag
fick dennis lyxzéns kråka på armen och som tack fick han en puss på kinden. det var helt okey förutom att gabbe svängde in mig i massa folk titt som tätt. ingenting han kommer ihåg, svär jag om dock..
johan hade med sig någonting jävla b så jag, gabbe och hannes (särskilt hannes) mådde ganska weird dagen efter..
i alla fall, vi åkte med gabbe hem till viken där vi
stannade tills idag.

var oppe på majeldsberget och fotade två dagar, rånajs väder med sol och snö.

på tisdagen skulle vi egentligen åka till stan igen eftersom jag skulle ha jobbat, men så behövde jag inte det så vi stannade. jag, hannes och isa åkte ut till skeppsgården och hem till carro och gabbe, där även malin var. spelade brädspel och kollade på fiskartorpet nu när det är under renovering. det var grejer det.

på onsdagen skulle vi egentligen åka till stan igen eftersom jag skulle ha jobbat, men så behövde jag inte det så vi stannade. känns som att det jämt händer nu för tiden. kom igen folk, kom och ät på carl johan så jag får pengar..
i alla fall, jag åkte hem till isa och rummet (som deras gård heter) och red (!) ne jag skrev inte fel, jag red faktiskt. det var visst tredje gången i mitt liv. och nu har jag blåmärken på rumpan. varför? jag är väl en dålig rytt.. jag vet inte.. kollade på film sedan. de hade inte satt igång värmen på bottenvåningen i nya huset, där de har projektorn,
så vi satt och myste under isas täcke och åt chips. typ 10 grader där inne kanske.

nu är det torsdag och vi har typ nyss kommit in till lägenheten. ska diskutera morgondagen med danne och vickan över en shoppingrunda på willys snart.
kanske blir att åka till romme eller säfsen imorn, det skulle vara så fantastiskt grymt. sista åket för i år kanske. här kommer anledningen till rubriken på detta inlägg:
danne var tydligen och åkte snowboard med matte och någon henke häromdagen. han ville i alla fall inte raila på ett rail vid en betongtrappa eftersom han inte ville repa sin nya bräda. så han skulle hoppa över trappan istället. dock fastnade han med brädan under railet på något vänster så han slog omkull och fick bara (!) en blå arm! har han änglavakt eller vad. okey, hans bräda som han inte ville repa gick av. haha. men han gick tillbaka med den och fick en ny. my bro's got flow.
fotot är taget av henke.
hey nu

3 kommentarer:

Bok sa...

är hannes fortfarande din pojkvän? tycker det låter mer som en kompis.

Lovisa sa...

yeah, sa vi bygga koja på majeldsberget eller?

matilda pettersson sa...

hah jag och hannes pratade om det när vi var oppe på majeldsberget. det var tider det