tisdag 11 mars 2008

i'm sorry, he's mine

believe it or not (särskilt gabbi), men jag har köpt en ipod. jag som alltid förespråkat minidisc. okey, jag erkänner att det var tid för en uppdatering. rånajs att kunna kolla film när man vill. rånajs att ha 80GB att fylla. rånajs att min pojkvän är så fruktansvärt avundsjuk. hehehe.
grejen var den att för en månad sedan hade han ett litet dilemma. han funderade över om han skulle köpa denna ipod eller om han skulle köpa ett nytt objektiv till sin eos400d. eftersom han redan har en mp3 (som bara är ett år gammal) tyckte jag det var rätt uppenbart att han skulle uppskatta ett vidvinkelobjektiv mer än en ipod. så han köpte ett vidvinkelobjektiv. dock är han assur på mig för att jag köpte ipoden som jag övertygade honom att inte köpa.

solong suckers

Inga kommentarer: